Akaun Tabung Haji



Alhamdulillah.. berjaya juga membuka akaun simpanan Tabung Haji.. harap2 lah dapat bagi komitmen untuk menabung dalam Tabung Haji tiap2 bulan..

Tak susah sekarang, sebab boleh mengendalikan urusan simpanan Tabung Haji di mana2 mesin ATM Bank Islam atau Bank Rakyat (perlu register dulu di kaunter).. Urusan yang dimaksudkan ialah semak baki, tambah deposit atau pengeluaran.

Tu pon kalau harga minyak makin menurun.. makin la banyak boleh menabung.. miahahaha..

nesloais

2 ulasan:

  1. dah dekat 10 tahun ecah ada buku akaun tabung haji, tak tahu pun ada servis kat bank rakyat.. bank islam tau la.. yang bestnya, kita boleh buat potongan gaji bulan-bulan, so tak payah susah payah ambil cuti untuk pergi menabung.. potong rm25 sebulan jadila kan..? lagi banyak lg bagus.. cepat naik haji.. amin..

    BalasPadam
  2. uiii.. nak ecah kirekan juge ke? meh sini ecah kirekan yeeee.. Anggaran seorang naik haji RM10k.. kalo simpan RM25 sebulan, maka perlukan 400 bulan untuk simpan.. lebih kurang 33tahun 4bulan baru leh pergi haji.. huahuahua!! sekurang-kurangnya ecah simpan RM25 sebulan utk anak ecah..alhamdulillah dah 3 bulan potong gaji..

    BalasPadam



Lazada Malaysia